Lanseringevent – Årets medlemsgåva

Den 12 mars lanserar vi årets medlemsgåva. I år är det en handblåst sticklingsvas framtaget av the Garage Stockholm.

The Garage grundades 2015 och är en glasblåsningsstudio belägen i Årstabergs gamla panncentral, strax utanför centrala Stockholm. Studion som drivs av Fredrik Nielsen och Patrick Hällbom.

Fredrik Nielsen kommer närvara vid eventet och presentera vasen och tala om sitt konstnärskap.

Medlemmar som deltar i eventet kommer att kunna hämta upp sin vas. Läs mer om medlemsgåvan och hur du beställer den här.

Vi bjuder på bubbel & tilltugg.

Hälsningar,

Konstföreningens Styrelse

Tisdagen den 12 mars, med start kl 16.00

16.00 Bubbel & utlämning av vaser

16.30 Föreläsning

17.00 Forts. utdelning vaser

Plan 1 Mästerhuset, Banker’s Corner / Atriumet / Matsalen

Ingen anmälan till eventet. För medlemmar som inte kan delta går det bra att beställa vasen för hemleverans eller hämta upp vid ett av de andra två utlämningstillfällena. För mer info läs här.