Liljevalchs vårsalong 2024 – FULLBOKAD

Slå följe med Nordea Konstförening på en guidad visning av Liljevalchs vårsalong.

Vårsalongen är en kär tradition, omtvistad och livlig tradition som inleder konstvåren sedan mer än hundra år tillbaka. Urvalet i år på 298 verk visar en stor variation av tekniker och material med allt från måleri, video, skulptur, keramik, textil, installation, AI, teckning och fotografi.

Vi har bokat tre tillfällen, se nedan, och medlemmar i Nordeas Konstförening har företräde.

Först till kvarn……gäller och vi meddelar endast dem som inte kan får plats. Anmälan är bindande

Tisdagen den 13 februari 2024 kl 16.50 ”VÅRSALONGEN 1” FULLBOKAD

Onsdagen den 14 februari 2024 kl 13.50 ”VÅRSALONGEN 2” FULLBOKAD

Torsdagen den 15 februari 2024 kl 16.35 ”VÅRSALONGEN 3” FULLBOKAD

Liljevalchs Konsthall, Djurgårdsvägen 60, Stockholm

Det är gratis för medlemmar och kostar 250:- för icke medlemmar. Betalning sker via Swish i samband med visningen. För medlem som inte dyker upp debiteras 200:-

Du anmäler dig genom att skicka ett email till bengt.witting@gmail.com och ange följande:

• VÅRSALONGEN1 (13/2), VÅRSALONGEN 2 (14/2) eller VÅRSALONGEN 3 (15/2)
  • Hur många medlemmar respektive icke-medlemmar anmälan avser.