Sommarhälsning från styrelsen

Hej!

Hoppas att ni alla mår bra och har sluppit detta märkliga coronavirus.

Vi har ju inte kunnat ha några aktiviteter för er medlemmar i vår. Men vi har ändå lyckats köpa en mängd roliga, spännande, vackra saker till utlottningen. Vi har använt FaceTime och Zoom, två program som möjliggjort att vi kunnat göra galleribesök via våra datorer och telefoner. Det har gått alldeles utmärkt och vi ser nu fram emot dragningen i augusti och vårt vernissage i oktober. Mer information kommer efter sommaren.

Vi i styrelsen gissar att ni liksom vi saknat våra aktiviteter så vi hoppas nu att vi kan få göra en omstart i höst.

I bilagan ligger ett trevligt brev från Sveriges Konstföreningar och deras representant Reigun som tipsar om roliga saker.

Ha en riktigt fin och trevlig sommar och ta vara på er så ses vi förhoppningsvis i höst!
Styrelsen för Nordea konstförening i Sverige