Nu är böckerna på väg!

Nu har beställningen gått iväg till förlaget för att skicka ut Stina Wollters – Kring denna Konst till alla medlemmar som registrerat sig. Vi får många frågor kring detta just nu så här kommer svaret på några utav dom:

När kommer boken?

Troligen under vecka 26 eller 27. Det är förlaget som skickar ut så vi kan inte själva säga exakt. Ett fåtal personer har angvit en ofullständig adress eller finns inte med ännu på våra medlemslistor och vi kommer kontakta de personerna för att reda ut oklarheterna så att boken kan skickas.

Hur aviseras boken?

Det kommer en avi från postnord till den mailadress som ni angivit i formuläret. Boken kan sedan hämtas upp från närmaste utlämningsställe.

Jag är bortrest de närmaste veckorna – kan ni hålla tillbaka försändelsen?

Nej, tyvärr är vi inte tillräckligt många i styrelsen för att kunna hantera indivuduella förfrågningar. Vi måste ta hjälp av förlaget då det är runt 700 böker som ska skickas och de väger runt 2kg.

Kan jag hämta upp en bok på kontoret?

Nej, tyvärr är vi inte tillräckligt många i styrelsen för att kunna hantera indivuduella förfrågningar. Eftersom boken är stor och väger 2kg så har vi inte plats att hålla dom på lager.

Jag har inte fått mail om medlemsgåvan – kan jag ändå få en bok?

Vi kommer att samla upp de som missat efter sommaren och göra en till beställning. Många har problem med att IT stoppar våra mail. Vi har vid upprepade tillfällen försökt lösa det åt er genom att lyfta frågan, men ännu har det inte lösts. På kort sikt finns det två alternativ:

• Gå in på www.nordeaskonstforening.se/epost och anmäl din privata emailadress. Obs! Fungerar endast från mobil eller icke Nordea dator.
  • Lägg till mailadressen som en bedtrodd avsändare i outlook:
    • Gå till Home fliken i outlook
    • Gå till Junk i Deletegruppen
    • Välj Junk E-mail options i drop down listan
    • Gå till Safe Senders fliken och klicka på Add…
    • Lägg till medlem@nordeaskonstforening.se och klicka på OK